8 Şubat 2016 Pazartesi

Gizemli Patik

   

  






    Bundan iki yıl kadar önce kendi tasarladığım bir patiktir bu gizemli patik.Anısı da bol bende, hatırası da ... Niye Yalan söyleyeyim çok güzel ve çok şık bir patik oldu.Ayakta hakikaten çok zarif duruyor Açıklamalı örgüler grubum da etkinlik yapmıştım o zaman  katılım harikuladeydi çoook şık ve ellerden dökülen her biri ayrı güzellik ve zarafette  patikler çıktı ortaya bende bu açıklamayı sizlerle paylaşmak istedim...
    İlerde videolu açıklamasını da hazırlayıp youtube kanalımda paylaşmayı düşünüyorum sizlerde ne olur ne olmaz diye kanalıma abone olmayı unutmayın topuk toplama kısmını yine videolu olarak youtube kanalımda anlattım açıklamayı doğru bir şekilde takip eder ve sıralamayı doğru uygularsanız sizler de bu güzel patiğe sahip olabilirsiniz...












 



 




resimlerle anlatabildiğim kanısındayım ama takılanlar için burda ben daha önce videosunu hazırlamıştım hem burun hem topuk toplama şeklini öğrenebilirsiniz...

4 yorum :

4 yorum :

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.