26 Ağustos 2017 Cumartesi

Yapraklı Bere Açıklaması



  Merhaba Hanımlar 

 Şuan bu yazıyı okuyorsanız bu bereyi çok beğenmiş ve yapmayı planlıyor olmalısınız. Evet bende çok beğendim ve dedim ki '' Bizim kızlar bunu örmek isteyebilir hemen açıklama hazırlayayım"

Gerekli malzemeler; 
  • 2-4 numara şiş
  • Alize süperlana (Bu benim önerim, siz başka bir ip de tercih edebilirsiniz.)


 Beremizin arkası dikişli, ama siz arzu ederseniz misinalı şiş kullanarak dikişsiz de yapabilirsiniz.

YAPILIŞI

Modelimiz 15 ilmek ve katları şeklinde oluşmaktadır. Bu bilgiden yola çıkarak, alttaki beden için vermiş olduğum tekrar sayılarını kullanabilirsiniz..Bebek veya çocuklara yapacaksanız 15 ilmeği baz alarak, çocuğun yaşına göre ilmek sayınızı 15 ve katları şeklinde kendiniz de ayarlayabilirsiniz.


S Beden için..............8 tekrar  (120 ilmek ) 
M & L Beden için ... 9 tekrar   (135 ilmek)


  Anahtarı şablon üzerine ekledim. Dola, sağa kes, sola kes ifadelerinin yapılışını kanalımdaki videolardan öğrenebilirsiniz..

    
                                                                    Hepsi bu kadar hanımlar. 




                         TAKILIRSANIZ ALTA YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ.



                                                 KOLAY GELSİN....;))

13 yorum :

13 yorum :

  1. Kısa çok işimiz var bereler sallar bu güzel bereyle başlayalım

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Gülay hanim sizi çooook seviyorum elleriniz dert görmesin iyiki varsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..canım örenin eline sağlık ben sadece açıkladım..<3

      Sil
  3. Harikaymış bu, sağol gülaycım yaptın yine yapacağını.. Kızımq kesinlikle örücem inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım bitmiş resimlerini görmek isterim..:))

      Sil
  4. Sevgili gulay hanim bizleri dusunerek cok emek veriyorsunuz emeginize saglik

    YanıtlaSil
  5. Gülaycım bu bere toplamda 51 sıradan mı oluşuyor? Yani önce soldaki şablon sonra da sağdaki olarak mı örülecek?
    Bu arada çok güzel bir model olmuş , eline sağlık.
    Kızım çok beğendi de becerebilirsem bende kızıma örmek istiyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynen öyle düz sıraları unutmayalım ama

      Sil
  6. Gülay hanım, örneği şemaya göre yaparken önü de arkası da şemaya göre mi olacak. Arkaları geldiği gibi ördüm haroşa kısım dışında, garip bir şey çıktı ortaya :)

    YanıtlaSil
  7. Gülay hanım, örneği şemaya göre yaparken önü de arkası da şemaya göre mi olacak. Arkaları geldiği gibi ördüm haroşa kısım dışında garip bir şey çıktı ortaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım misinalı şiş ile dikişsiz olsun diyerek başladıysan arka sıraları önde düz olarak öreceksin 5 şiş dantekde olduğu gibi yani bir sıra model bir sıra düz.
      Ama yok ben arkayı dikişli yapacağım deyip iki işi ile örüyorsan ozaman arka sıralar ters örülecek..

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.