5 Aralık 2017 Salı

Bebek Çeketi




 2 ve3 yaş icin uygun 140 ilmek 4 nola şişe attım bedenin uzunluğunu belirledikten sonra inlere 37 ilmek ayırdım 3  2  1 ilmek koltuk kesimi yaptım 18 ilmek omuzlara ayırdım geri kalan 13 ilmegi yaşayan kestim ilk olarak 8 ilmek sonra 3 sonra 2 kesip yakayı yuvarlanıp yaka kesimi bitince omuzu kestim
İlk on bitince arkayı 3  2  1 koltuk kestim kol oyuncusu yüksekliği bitimine 2 sıra ortadan 16 ilmek yaka oyuntusunu kestim sonra omuzları kesip bitirdim diğer onu ilk örüp bitirdigimiz on gibi örüp bitirip omuzları dikip on patlamadan ilmek ilmek çıkartıp 3 sıra lastik ördüm diğer tarafta aynı şekilde yapılıp ılık açılır en son yaka etrafından ilmek alıp 3 sıra lastik örüp ceketi düğmeleri dikip bitiriyoruz
Ajurlu örnek ceketin örneği
: Kollar 40 ilmek başlayıp 6 sırada bir arttırma yaparak 58 ilmege çıktım kol uzunluğu sağlandığında 3 2 1 kesime başladım her sırada 1 ilmek kestim  taki 25 ilmek kalana kadar kesimler bu sefer 2 şer odakları şer yaptım kol yuvarlansin diye 10 ilmek kalbimi hepsini birden kestim ve bedene diktim




















,





Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.