19 Ocak 2018 Cuma

Erkek İçin Boyunluk Modeli ( Zigzag Deseni )




Merhaba Hanımlar


  Kız çocukları ve hanımlar için oldukça fazla desen ve model var ama beyler ve erkek çocukları için seçeneklerimiz bir hayli kısıtlı maalesef. Ben de paşama boyunluk modeli düşünürken bu zigzag deseninin çok  şık olacağını farkettim ve yanılmadım. Hakikaten çok hoş oldu ve bu modeli sizlerle de paylaşmak istedim. Yapımı oldukça kolay 10 ilmek ve katlarından oluşan, kaydırılarak örülen desenin videolu anlatımını da sizler için youtube kanalımda hazırladım. BURADAN videoya ulaşabilirsiniz.






   Benim paşam 12 yaşında. Balıkçı yaka veya boğazlı kazakları pek giyemez. O sebepten dolayı ensiz bir şey istedi, bu vereceğim ölçüde ona göre. 10 x 11=110 ilmek üzerine deseni kurarak ördüm. Desen kartına bakarsanız sıralar 1,3,5,7 diye devam ediyor. Bu da demek oluyor ki arka sıralarda gelişine öreceğiz yani hangi ilmeği görüyorsanız onu örüyorsunuz düz ise düz,ters ise ters.... 

 Desen kartını aşşağıya ekliyorum hanımlar. Ben bu boyunlukta üç tekrar yaptım, siz genişliğini kendi arzunuza göre ayarlayabilirsiniz.





   Hepsi bakadar canlarım eminim takılmadan rahatlıkla örebileceksiniz takılırsanız yorum bırakın ...



                                                                          Sizleri Seviyorum



                                                                            Kolay Gelsin
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.