10 Mart 2020 Salı

0-6 Ay Kolay Bebek Elbisesi Açıklaması


Minik bir kızınız var veya olmak üzere, sizde ona minik elbiseler örmek istiyorsunuz ama acemisiniz bakın işte bu video tam size göre. Kolay ve çok da şirin mini minnacık bir elbise. Farklı renklerle örüp değişik şekilde süsleyebililirsiniz.

Elbise için kullanılan malzemeler 3 mm tığ ve Himalaya perlina ip. Himalaya perlina 100 gr 290 mt olan %50 Dralaon %50 pamuk /cotton olan bir ip.Eğer farklı bir p kullanacakasanız 100gr/290 mt olan ipleri tercih edersenzi benim yaptığım ölçüler ile aynı olacaktır.

Himalaya perlina ile yaptığım bu çalışmayı herkesin kolaylıkla yapacağını düşünüyorum. Roba kısmında süslemek için rococo gül çalışması yaptım . İsterseniz farklı şekilde de süzleyebilirsiniz. Ben tüm yapım aşamalarını anlatmaya çalıştım. Genelinde trabzan tekniği olan elbisemiz, örgüye yeni başlayanlar için zorlanmayacakları oldukça kolay bir çalışma. Umarım beğenirsiniz. Gülay Kösen tarafından hazırlanan bu eğitim videomuzu lütfen beğenip paylaşmayı unutmayın. Desteğiniz için kanalıma abone olmayı ve videoyu beğenmeyi lütfen unutmayın. Ayrıca abone ol butonu yanında bulunan zil düğmesine tıklarsanız yeni video yüklendiğinde anında bildirim alıp haberdar olabilirsiniz. Farklı bebek örgüleri için kanalıma göz atabilirsiniz..:))

Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.