10 Aralık 2014 Çarşamba

Boncuklu 5 Şiş Patik Yapımı



Merhaba Hanımlar..


   Sizlere çok severek örebileceğiniz bir patik açıklaması daha hazırladım malum kış geldi ayaklarımız üşüyor bu nedenden olsa gerek bir patik tutturdum gidiyorum..:)) Burdan daha önce sizler için anlattığım 5 şişte burundan başlama tekniğini uygulayarak patiğimize başlıyoruz ve daha sonra resimlerdeki yönergeleri takip ediyoruz..
  videoda da izlediğiniz gibi başlayıp 60 ilmek olana kadar patiğin burun kısmı hazırlanıyor.
 Ben boncuklu ördüm ama boncuğunuz yoksa düz veya farklı desenler kullanrak da güzel patikler örebilirsiniz. Mesela burda 3 farklı renk kullanarak değişik desende bir  patik ördüm bu örnekler çoğaltılabilir, sizler de kendi hayal gücünüzü kullanarak daha çok çeşit elde edebilirsiniz işin mantığı belli zaten...



patiğimize sadece ön kısımda boncuk yerleştiriyoruz..








ve geldik finale ördünüz ve artık topuk toplama zamanı burdan nasıl toplandığını öğrenebilirsiniz..





VE İŞTE SONUÇ...






Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.