13 Şubat 2019 Çarşamba

Mum Işığı Etol Açıklaması


Bloğuma hoş geldiniz sevgili hanımlar.

Bugün sizlerle YouTube kanalımda videolu bir şekilde de anlattığım mum ışığı etolün yapımını anlatacağım.
 Daha önce de  Ajurlu Etol Haapsalu Şal açıklamasını sizler için hazırlamıştım.Yine Fantazi şal,
Bahar Nefesi şal gibi şalların açıklamalarını sizlerle paylaştım daha fazlası için YOUTUBE kanalıma ve şallarım sekmesine bakabilirsiniz.

Yapraklı üçgen şal nasıl örülür?
Fantezi şal nasıl örülür?
Kolay dantel  şal nasıl örülür?

İki renkli yapraklı Selanik Şal videolu açıklaması

ve buna benzer bir çok açıklamalı şalları kanalımda ve tabii ki burada bulabilirsiniz...:)


Mum  ışığı etol (Haapsalu şal) açıklamamı videolu olarak öğrenmek isterseniz hemen altta sizler için paylaşıyorum. Diğer şal açıklamaları için yine kanalıma bakabilirisiniz.





Gerekli Malzemeler

2 adet Alize Angora Gold ip
4 veya 4,5 numara misinalı şiş


ANAHTAR



Yapılışı


 Şalımızın boyutları 60 cm 180 cm şalımız ortadan başlıyor ve  toplamda 5 kartan oluşuyor ikisi sağ taraf, ikisi sol taraf için kullanılıyor bir adet uç kartımız her iki uçta da kullanılacak.

 Şalımız 3+2+14 ilmek ve katları+11+3 şeklinde ilmek atılacak ben 5 tekrar için toplam da 89 ilmek yaptım, ortadaki 14 ilmek tekrar bölümü yani sizler arttırmak istiyorsanız ortadaki 14 ilmeğin katlarını ayarlamanız gerekir.

Şalımız ortadan başlayacak koton bir ipe  ilmek sayısı kadar zincir çekeceğiz ve o zincirlerden  ihtiyacımız kadar ilmek çıkartacağız. bu işlemi nasıl yapacağınızı YouTube kanalımda ki açıklama videosunda anlattım. İlmekleri çıkardıktan sonra bir sıra ters örüp KART 1A ya geçeceğiz  Kartlarımız sağ taraf için 1A VE 1 B + yazılı açıklama ve uc kartı şeklinde uygulanacak.


 Gelelim şalımızın sol kısmını sağ tarafı ördükten sonra sol taraf için zincir çektiğimiz  ipi söküp ilmekleri şişimize alıyoruz ve karta geçiyoruz. Sol taraf için 2A+2B + yazılı açıklama ve uç kartı şeklinde uygulanacak

=================================================

ŞALIN KARTLARINI ALTTAKİ BAĞLANTIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ..


===============================================











Şimdilik hepsi bu kadar hanımlar takıldığınız yer olursa lütfen yorum bırakın geri dönüş yapıyorum.
                                       

                                                                                                     SEVGİLER
15 yorum :

15 yorum :

  1. Gülay hanım 15. Sırada ilmek sayısı 1 fazla geliyor 13. Sırada bir hata olabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nupları toplarken bir ilmeği açıkta bırakmış olabilirsiniz.Ona dikkat edelim

      Sil
  2. 7defa dola şeklinde yaptığınız dolgular

    YanıtlaSil
  3. Gulay hanım 13.sırada bir yanlışlık var bencede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinlik devam ediyor en az 20 kisi sorunsuz örüyor lütfen nuplarınİz toplarken dikkat edin

      Sil
    2. 13. Sırada nup lar ile birden 7 çıkar var onların orulme şekline dikkat edin

      Sil
  4. iyi akşamlar gülay hanım kolay gelsin ben yaprakların dansı şal modelinizde de yardım almıştım allah razı olsun yine kartlarla çalışmıştık sadece bu model ortadan başlanıyor gösterdiğiniz bu modelde sadece takıldığım yer bir tanenin içinden 5 bir tanenin içinde 7 çıkartıyorsunuz aralarındaki fark ne ben yeni başlıycam takılırsam yardım rica edebilirmiyim şimdiden teşekkürler ederim kolay gelsin allah razı olsun iyi akşamlar kartlarla çalışmaya diğer şalınızda alışmıştım mum ışığındaki kartlarlada yapabilirim inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba tabiki takılırsanız yardımcı olurum youtube kanalımda videolu bir şekilde bütün açıklamaları yaptım oraya bir izleyip öyle başlamanızı öneririm sevgiler...

      Sil
  5. Gülay hanım ben kartla yapamıyorum bana ilmekle her sırada göstere bilirmisıniz.gelinime yapacam eline emegine saglık bir kücük videveo cekermisinemegineemanet olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef yaparım dersem yalan olur şalın tamamını videolu ile örmek mümkün değil.

      Sil
  6. Nupu nasıl yapıyoruz bir hanıma açıklamışsınız ama ben anlamadım yine de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra hanım Gülay'ın Örgü gGünlüğü kanalımda var orada anltattım eminim faydası olacaktır size :))

      Sil
  7. 1B kartında hangi sıradan başlanacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube kanalımda ilgili videoda anlattım ordan izlemenizi tavsiye ederim

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.