4 Şubat 2020 Salı

Kısa Satırlar İle Yaka Düşürme Çalışması




Merhaba Sevgili Hanımlar

 
  Bu videoda sizlere, yakadan başlanan yuvarlak yaka, dikişsiz bir örgüde yaka düşürme çalışmasını anlatmaya çalıştım. 82 ilmek ile yaklaşık bir yaş çocuklar için kurulacak bir örgü için ilmek sayılarını ayırarak yaka düşürme çalışmasının nasıl yapıldığını önce teorik olarak, ardından uygulamalı olarak çalıştım sizler de videodaki önergeleri dikkatli bir şekilde takip ederek örgünüze uyarlayabilirsiniz.
  Ben 82 ilmek ile çalıştım 1+13+1+23+1+13+1+29 şeklinde ayırarak kısa satırlar ile yaka düşürme çalışması yaptım bu işlemin amacı örgülerde ön kısmın boyunu rahatsız etmemesidir.

 
  Yaka kesme ve düşürme için uygulanabilecek bir çok farklı yöntem var. Ben bu videoda kısa satır yöntemi ile yaka düşürmeyi anlattım. Uygulaması ilk bakışta gözünüzü korkutmasın yapımı çok kolay ve pratik, uygulayıp sonucu görünce eminim bundan sonraki bütün örgülerinizde bu tekniği kullanacaksınız.  




  Yeni videolarımdan haberdar olmak için kanalıma abone olmayı, bildirim zilini açmayı unutmayın. Videomu beğenmeyi unutmayınız :)

Sevgilerle...

Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.