6 Şubat 2020 Perşembe

HANNALORE ŞAL AÇIKLAMASI

 

  
 



    Merhaba hanımlar, en az 50 adet ördüğüm bir şalın açıklamasını sizlerle paylaşmak istedim. Herbert Niebling tarafından 1939 yılında tasarlanan ve orjinal de 5 şiş masa örtüsü olan şık bir şaldır kendileri. O kadar çok rağbet gördü ki sanırım bu şala sahip olmayan kimse kalmadı diye düşünüyorum..
  Şala uyarlayan kişi sevgili arkadaşım Canan'dır ellerine emeklerine sağlık demeden geçemeyeceğim .

  Her zamanki gibi açıklamaya anahtarla başlayacağım anahtarı anlamazsanız şalı öremezsiniz...

     Anahtarın içindeki ifadelerin ne anlama geldiğini YOUTUBE KANALIMDAKİ videolarım dan izleyerek öğrenebilirsiniz hepsinin açıklamaları orada videolu olarak mevcut...


Şalımıza video da anlattığım sistemle 3+5+3 şeklinde başlayacaksınız

Anahtar kartı için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız

https://drive.google.com/open?id=1ucHIaPdVl7l5uH9JNN50EGMqxPyTlPu2


  Şalın ilk kartı şalın tamamını göstermekte önde şablonu uygularken arka sıralar ters örülecek...

1. kart için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız




  İkinci kartı bir defa ördüğünüz de şalın tam ortasına gelmiş olacaksınız, sonra kartı tekrar sondan başa doğru örerek şalın sol kısmını da öreceksiniz dolayısıyla şalın tam ortasında 2 dolama olacak  siz o iki dolamayı arkada birini ters birini düz olarak iki ilmek şeklinde öreceksiniz. 


 2. kart için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız



  3. 4. ve 5. Kartı aşağı da bir arada veriyorum 

https://drive.google.com/open?id=1jCj15II9I2qsFMwjNQ1am_6X_DI09aRE

4. KARTA DİKKAT  

 Bu kart aynı zamanda tekrar kartıdır şalı büyütmek isterseniz bu kartı tekrar etmeniz gerekir. Kartın ortasındaki küçük şablon bittiğinde oradaki 1 ilmeği KESMEYİN  son sıraya kadar o ilmeği çevirör yaparak sürdürün...


Şalın tüm kartlarını PDF formatında indirmek isterseniz alttaki linke tıklayabilirsiniz

https://drive.google.com/open?id=17-ih8wfnj-3AXU96mbh5OmYX49wa1xQp








11 yorum :

11 yorum :

  1. Gulay hanim bu sali örmeyi cok istiyorum fakat tam anlayamadim nasil basliyacagimi baslangic yerinden baslayip gösterebilirmisiniz cok rica ediyorum lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıklamada 2 şiş üçgen şal başlama videosu var ordan yararlanabilirsiniz

      Sil
  2. Hayran kaldım gerçekten ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Gülay hanım kart 3 ve 4 aynı sıra numaraları var bunu çözemedim normalde kartlarla örebiliyorum hatta başlıyacağom lakin orasına bir açıklık getirirseniz

    YanıtlaSil
  4. Gülay hanım ellerinize sağlık çöm güzel lakin 3.ve 4.kartların sıra numaraları aynınaşlıyacığm lakin orasına bir açıklık getirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  5. Maşallah sübhanallh Allah kolaylık versin inşallah canım, çok güzel olmuş eline sağlık 💖

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Gülay hanım. Sizin çok sıkı takipcilerinizdenim. Birseyi çözemedim bu Salda. İki ölmeyi çaprazla kısmını bir türlü çözemedim. Örgüde sırada gelen iki ilmegin yerini degistirme anlamına geliyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burgu yapar gibi 2 ilmeği daha doğrusu 1e 1 ilmeği burgu yapar gibi buruyorsunuz

      Sil
  7. Merhabalar Gülay hanim. Karttâ anlamadığım tek şey iki ilmegi caprala denen yer. Videolarinizida izledim ama bu terimi açıklayan bir Video bulamadim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burgu yapar gibi 2 ilmeği daha doğrusu 1e 1 ilmeği burgu yapar gibi buruyorsunuz

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.